Grozs
Kopā:
Atlaide:
Grozs
%

The World Branding Forum (Pasaules brendinga forums) atzīst Seiko par “Gada zīmolu”.

  • 25.04.2016 24.septembrī Kensingtonas pilī Londonā svinīgās ceremonijas laikā Pasaules brendinga forums paziņoja par saviem apbalvojumiem 2015-2016. Kategorijā “Pulksteņi” atzinību guva Seiko, tas tika atzīts par “Gada zīmolu”.

    Vērtēšanas sistēma ir unikāla. Nominantu saraksts sastāv no 2600 zīmoliem, kas pārstāv 35 valstis. Uzvarētāju atlases process sastāv no 3 daļām - Pasaules brendinga foruma zīmolu vērtējums, patērētāju pētnieciskais projekts un publikas balsojums on-line.

    Seiko ir gandarīts, ka līdzās daudziem citiem prestižiem zīmoliem, tādiem kā: Apple, Louis Vuitton, Mercedes-Benz un Google, tas ir izvēlēts šim apbalvojumam.

    „Apbalvojumi – tā ir pasaules labāko zīmolu panākumu atzīmēšana. Lai gūtu uzvaru, zīmolam ir jāizveido laba reputācija un jāgūst patērētāju uzticība, punktu skaitīšanas procesā 70% veido patērētāju balsojums par saviem mīļākajiem zīmoliem,” saka Ričards Rouls, Pasaules brendinga foruma priekšsēdētājs.

    Ceremonijas laikā Kensingtonas pilī, Seiko vārdā apbalvojumu saņēma Susumu Kawanishi,
    Seiko UK Ltd rīkotājdirektors.

    Par Pasaules brendinga forumu

    Pasaules brendinga forums (PBF) ir globāla, reģistrētā, bezpeļņas organizācija, kas darbojas, lai virzītu brendinga standartus par labu visai brendinga kopienai un patērētājiem. Tas ietver tos, kas darbojas brendinga izstrādē, dizainā, mārketingā, reklāmā, sabieriskajās attiecībās un komunikāciju sakaros visā pasaulē. PBF ražo, kontrolē un atbalsta plašu programmu klāstu, kas ietver zinātnisko pētniecību, izstrādes, izglītību, atpazīstamību, sadarbības tīklu veidošanu un iesaisti.




             

     http://www.laiksjewellery.lv/